Sedef-345 Mucizemiz4735 benim akşamları kıpır kıpır gündüz işyerinde de hissediyorum ara ara , hiç takma kafana düzensiz hissetmen normal :)
BeKbra Sedef-345 bende 11 gün önce özelde yaptırdım. Ama 20 dakika felan sürdü. 🤔 benim neden bu kadar kısa sürmüş acaba?
zuleyhakoc BeKbra az sürmüş birisi 1 saat yazmış normal ultrason gibi karından bakıyorlar dimi kendi doktorunuz
Mucizemiz4735 Cbellle ya bende 23₺2 yim düzenli sık sık hissedemiyorum hissetsem bile çok hafif bir iki kere bazı günler hissetmediğim de oluyor gibi normal mı yani ben çok takıyorum sıkıntıı yapıyorumm😐😐😐
zuleyhakoc Mucizemiz4735 yatınca gece daha çok hissediliyor ben bu hafta net hissetmeye başladım zaten ayakta hareket halinde insan hissedemezki uzanınca
Cbellle Mucizemiz4735 bence de normaldir. Ben cok hıssedıyordum gündüz ders anlatırken ayakta bıle balık gıbı oynuyordu ama şiödi keyfı gelırse aksam bır ıkı kere o da cok hafıf yani
BeKbra zuleyhakoc doktorum başka bir özele yönlendirmişti. Tek tek organları inceleyip ölçü biçti ama herşey 20 dk sürdü 🤷🏻♀️