Aynısını yaşadım lütfen korkmayın içiniz rahat olsun. 30 ya da 35 haftadaydım söylenildiği de doğuma kadar üzüntü ağlama ile geçti boşunaymış Rabbimin izniyle sizin de bebeğiniz de bir şey çıkmaz inşallah. Bağırsak genişliği var dedi doğumdan sonra operasyon geçirmesi gerekecek dedi e tabi bende Google’da araştırınca hepten panik olmuştum ama şükür kızım daha doğduğu gibi kakasını yaptı bütün korkularım geçti gitti sonra 😊