Kizlar selam, bu ay ovulasyon kullanmadan akintilarla yola ciktim 1 3 4 6 7 Ocak günlerini değerlendirdim
Sans eseri evde 1 adet ovu testi buldum 5 ocakta yaptığımda iki cizgi kipkirmiziydi pikti sanırım ama degerlendirmedim. Dpo 11 de test yaptim negatifti
Bugun bat günüm henuz regl olmadım olacak gibi de degilim sadece kasiklarim da inanılmaz doluluj hissediyorum agriyor birde sabahlari uyandığımda midemde yanma ve ağzımda iğrenç bir tad oluyor. Boyle olup pozitif haber alan oldu mu 😊