Kızlar o kadar yorgunum ki kendimi nasıl anlatacağım bilmiyorum. 4 yıllık evliyiz 3. Senesinde hamile kaldım kalbi durdu 5 ay sonra bir düşük oldu 4 ay sonra tekrar hamile kaldım az önce doktordan geldim 9 haftalık olması gerekirken 7. Haftada kalmış. Enox ve progestan kullanıyordum o bile işe yaramadı zaten betada çok düzenli değildi. Nasıl bir yol izlemeliyim 1 sene içinde 3 düşük oldu 1 kimyasal varmı başından geçen tüp bebeğe başlamayı düşünüyorum. Nasıl olacak yine gelişmezse diye içim içimi yiyor başından geçenler varsa sağlıklı gebelik elde edebildiler mi güzel şeyler duymaya ihtiyacım var 🥹