Eşim et almış normalde hep ben alırım kasap eşime galiba yaşlı hayvan eti satmış 4.500 tl almış etin %80 kıyma yapmış zaten adam kendı kafasına göre kalan haslamalık ette DÜDÜKLÜDE 3 saatir pişmiyor misafirim gelecek ben bu eti nasıl pişireceğim? Kanser oldum ya sinirden adamın kasabına gidip kafasına geçirmek istiyorum eşimde saf saf diyor daha almayız ordan diyorum ben asla ordan almışım niye aldın diyorum bişi olmaz diyor