lovebanb sarı yeşil renkte çişten sonra hafif katımsı bişey olur mu. Aşırı bel ağrım vardı karnımda adet sancısı gib hiç geçmeyen bi sancı vardı uyuyamadım gece. Sabah daha iyiyim de. Acaba nişanım gelse belirtiler bu mu olır
ylnydgd lovebanb nişan sanırım pembe kırmızı kahverengi oluyor dediğini enfeksiyon kaynaklı olabilir yeşil akıntı genelde enfeksiyon oluyor. Kaçıncı haftadasınız
Seyma190623 lovebanb benim bugün geldi bildğiniz ufak kan pıhtısı ama jelimsi sümüksü bi yapıydı şu anda kahverengi leke gibi geliyo
lovebanb ylnydgd forumda genelde sarı yeşil veya şeffaf renkte geldiğini yazmışlar ben de telaşlandım valla bel ağrım çok olunca . 34 haftalığım🥹
zehrakrdg Seyma190623 akıntı dışında ağrınız falan var mıydı peki 34.haftaya girdim bende de dün akşamdan beri iki kere kanlı geldi de bilmediğim için soruyorum:)) Bebeğiniz hayırlı olsun inşallah rabbim sizlere bağışlasın 🌸
Seyma190623 zehrakrdg valla nişandan sonra sancılarım başladı ilk gün düzensizdi ikinci gün düzenli gelmeye başladı 3. Gün doğurdum gibi oldu
Seyma190623 zehrakrdg korkma canım herkesin nişanı gelince hemen doğumu olmuyor yakınım mesela 2. Haftasına girerken doğurmuştu doktoruna yine söyle ama