meryys Kızlar hangi saatlerde kullanıyorsunuz hap ve iğneyi, benim gebelik kayıpları var tekrar bu ay denemeye başlayacağız hapa başlayacağım iğne hamile kalınca ama ona göre hap saatini düzenleyim hamile kalınca da degismesin diyorum
Esma006 meryys hap tutunması vs için mi içiyorsun bende pıhtılaşma var ne hap ne iğne kullanıyorum gebelik öncesi
meryys Esma006 Pıhtılaşmada mthfr677 ve pai heterozigot çıktı. 2. Hamileligimde ecopirin kullandım yine olmadı. Perinatoloji takipliydim öncesinde hap başlayalım ama çok mantığı yok dedi ilk adet sonrasında başladım ama rahim filmi cektirecegim diye 3 hafta bıraktım bugün adet oldum adetin ilk günü başla dedi doktorum