Busranur_mnts nidanur33 e bebeğin gri olanını kullanıyorum bel ağrısına iyi geliyo karın büyük olunca yam yatsan da aşağı geriliyor gibi oluyo onu da destekliyor gece dönerken belim de zorlanmıyor
myangelson nidanur33 ebebekten ikili küçük yastık var cırtlı bel ve karın destekli ondan kullandım baya iyiydi
Seloloo nidanur33 yataşın büyük 7 rakamı şeklinde olan beyaz yastığını ve cırt cırtlı gri sağ sol için koymalı yastığı aynı anda kullanıyorum. İkisi anca benim ağrılarımı birazcık azaltıyor 😀