Svcnvebebegi Merhaba cumartesi günü 2 damla pembe şeklinde kan gelmişti. Şiddetli kasık ağrısı vardı. Bugün kan verdim 0.2 çıktı. Adetime daha 4 gün var. Ama olsa olurdu heralde. Bu ay elendim bende
anneyim01 Svcnvebebegi sende elenenlerden olmussun hayırlsıu üzülme önümzdeki ay Rabbim nasip etsin 🤲🏻 Bende elendim 😔
Svcnvebebegi Gokturkmom_ o pembe akıntı neydi acaba. İlk defa geldi. 2 damla geldi kesildi sonra. Neyse artık kısmet
Svcnvebebegi anneyim01 yok canım kısmet nasip herşey.. 2 tane kızım var zaten. 3. Çocugu istiyorduk😂. Çok şükür mahrum değiliz. Rabbim hiç olmayanlara nasip etsin inşallah
anneyim01 Svcnvebebegi Amin glm Benimde 1 tane 2. istyoruz Allahım herkesin gönlündeki nasip etsin 🤲🏻☺️