Kizlar bunun icin ne yapabilirim nereye sikayette bulunabilirim. Belediyenin hatsu numarasini ariyoruz her gun ve her defasinda bolgenizde su kesintisi gorunmiyo biz kayit olusturup bilgi vericez diyolar asla bilgi vermiyolar suyun neden kesik olduguna bile bakmiyolar . Deliricem artik gunlerdir bulasik camasir yikayamiyoruz tuvalete gitmek bile mesele haline geldi. Cocuklarin giyecek kiyafeti kalmadi 😩