hayatsu_ 15+5 günlük gebeyim iki gün önce sancım başladı dün sabah saat 6 da kanamam oldu doktor yatış verdi açılman var dedi ilaç serum falan verdiler çok korkuyorum bu durumu yaşayalnlar bilgi verir misinz