Ben devlet hastanesinde doğum yapacağım Allah nasip ederse. Gelen giden olmayacak istemiyorum. O yüzden lohusa takımına o kadar para vermek mantıklı gelmedi açıkçası. Sadece fotoğraf falan çekiliriz bir de tesettürlüyüm koridorda pijama ile yürümek istemediğim için beyaz kimono aldım popoyu örten boyda. Onu alcam üstüme