Kızlar yaklaşık iki aydır ağzımda tükürük birikiyor yutamıyorum.Afedersiniz yutmak istesem midem çok bulanıyor kusuyorum.zaten çok az yiyebiliyorum.tükürük birikince mecburen tükürüyorum.bu durumun bebeğe bir zararı olur mu Allah korusun ?Benim gibi olan var mı ?