İlk gebeliğimde çok kanamam olmuştu parçalı bir şekilde yoğun geliyordu bu doğumumda adet kanaması gibi baya az parçalı da değil ilkinde dikişim vardı bunda sadece sıyrık varmış kesi yoktu ondan olabilir mi az olması sebebi nedir bide plezantam içerde kalmıştı bastırarark karnıma çıkardılar kanama orda çıktığı için gelmiyor olabilir mi doktora sordum rahim agzın yumşadığı için öyle doğum yaptığın için rahim çok yorulmadı ondan az olur sorun yok dedi ama niyeyse aklıma takıldı