mystery94 ipek8734 banada öyle dediler çekilen yer ama doktorum önemli değil dedi çatlatma iğnesi denedim bu ay sonucu bekliyorum
civciv89_ ipek8734 yo hemende kalmış olabilirsiniz o 3ay sonra kalmış diye sizinde öyle kalacağınız anlamına gelmiyor ki belkıde hamılesınız şuan
ipek8734 Ya çok istiyorum 17 gün once yaptirdim adetime 4 gün var belirti yok sadece sağ kasigim ağriyor her hamilelik belirtisi mide bulantisi baş dönmesi olmazmiş doğrumu
havvacab ipek8734 olur ama dok erken benim 7 den sonra başladı şuan hissedeceğiniz sadeece adet sancısı gibi ağrı başka bişey olmaz
havva_5 ipek8734 3-6 ay gebelik ihtimali yüksek oluyor hsg çekimi sonrası ama benim nerdeyse bir yıl olmak üzere, tüpler de açık ama olmadı henüz malesef