Kızlar 6-7 Ocak gibi yumurtlama gördüm 6-7-8 Ocak ilişkimiz oldu sonrasında kasık ağrısı bel ağrısı vajinada batma hissi gibi belirtiler oldu dün ekmekten koku hassasiyeti oluştı midem bulandı öğleden sonra lavaboya gittiğimde açık kahverengi leke gelmişti ped doldurmayacak kadar reglime bir gün kaldı sonrasında peçeteye sildikçe geldi kesildi şu an yok hamilelik testi yaptım çok az bir gölge gördüm gibi gebelik olabilir mi yerleşme kanaması mıdır sizce