Sidelya 11. Haftamda 39 13te 35 15te 32mm ölçüldü servikal uzunluk. 15+4 ikizlerime hamileyim ama bu servikal uzunluk her muayenede kısalması beni çok tedirgin etti en son kendi doktoruma gitmediğin için aldığım cevap içimi rahatlatmadı. Doktor ilgisiz gibi geldi. Düşük riskim yokmuş ama yine de progestan kullan dedi 🤷🏽♀️ 15. Haftada 32 mm normal mi acaba sizin kaçtı bu haftalarda?
Sheda Sidelya canım normal midir bi bilgim yok ama ben de üçüzlerime hamileyim 32. Haftamda 39 mm olduğunu söylemişti doktorum
Evinaram Sidelya kısa gibi geldi bana daha haftanız küçük dikkat edin çok yormayın kendinizi istirahat en iyi çözüm servikal uzunluk için ben 10 hafta yattım fitilde kullandım
Ecemnesli Sidelya benim de 23 . Haftada 3 çıkmıştı tam sınırda yatıp dinlenme lazım dedi çok yürümek yok ev işi yok 2 hafta yattım ve geçen gün gittim 4 bucugu geçmişti . 1 hafta kadar hiç iş yapmadan yatın çok zor geliyor insana ama sağlıkları için
Sidelya Sheda ben de ilk 39 duyduğumda sevinmiştim şimdi 32 duyunca çok telaşlandım. Ve daha haftamız çok küçük 😔
Sidelya Evinaram aslında ağır iş hiç yapmıyorum evi bile eşim temizler yorulmayım diye. Yürüyüş yapıyorum 2 saat kadar haftada 2 3 gün o mu etkiledi acaba. Haftaya kendi doktoruma da gitsem mi acaba
Sheda Sidelya evet canım haftan daha azmış benim doğumuma bir iki hafta var yeni yeni kısalmaya başladı. İstersen kendi doktoruna da bi git için rahat eder. Dinlenirsen de bi sıkıntı yaşamazsın Allahın izniyle🤲🏼
Sidelya Sheda en iyisi gitmek sık ultrasona girmek istemiyorum ama böyle tedirgin beklemektense gitmem daha iyi galiba
Sidelya esractn biraz erken kısalmış galiba 😔 teşekkür ederim bu arada siz nasıl oldunuz bebişler iyidir inşallah en son hastanedeydin
esractn Sidelya sagol Canım hastanedeyim halâ dun çıktım yogun bakımdan normal odaya gectim cok şükür beklemedeyiz
Sidelya esractn aaa ben uzun zamandır girmiyorum demek ki uzun zamandır sen de hastanedesin. Tam olarak sorun ne neden tutuyolar inşallah bir an önce geçer evine gidersin
esractn Sidelya sancim vardi canım cumartesi gunu az kalsin doguracaktm engellediler zorla dogumu yoğun bakima yatirdilar iste 5 gun dun çıktım servise daha takip ediyolar şuan sancimi falan acilmama bakiyolar arada bi. Insallah atlatabiliriz bu gunleri😔
Sidelya Ecemnesli bilgilendirme için çok teşekkür ederim çalışıyorum sadece haftasonları boşum malesef ama elimden geldiğine denicem dinlenmeyi