sefikaratasturan 6+2 deyim , çalışıyorum . Sabah şiddetli mide bulantıları yeni başladı ama kusmuyorum. İnanılmaz zorlanıyorum iş yerinde . Mide bulantısını gidermek için ne yapabilirim?
buketdeniz19 sefikaratasturan hiç birşey bende çalışıyorum acayip zorlanıyorum doktora söylüyorum normal bunlar diyor deli olcam 😂😂 kusma yok bendede arada tansiyonum düşüyor yemek yiyemiyorum
gzeemnr sefikaratasturan bende kusma da vardı prilam içiyorum kurtuldum hayattan soğumuştum psikolojik olarak çok kötüydüm ilaç iyi geldi inşallah size de iyi gelir şimdi çok nadir bulanıyor
defnosunannesi_ sefikaratasturan pirilam Dr doktorunuza yazdırın veya aile hekiminize günde 2 doz şeklinde gece yatmadan iki adet ičin rahatlatıyor ,beni kesmiyor o ayrı illaki gün içinde çıkarıyorum ama ,hapı icmesem tüm günüm zehir oluyor etkili size iyi gelebilir
yldzmm Bende 9+3 midem bulanıyor hocanın verdiği ilacı içsem bile işe yaramıyor bende de kusma yok bence sakız çiğneyin
Ygmr- yldzmm 33. Haftadayım hala kusuyorum zofer olmasaydı aylardır aç kalmaktan kilo vermekten ölecektim
sefikaratasturan Doktora kontrole gidince bir sorayım dediğiniz ilacı. Çalışırken çok zormuş mide bulantılarıyla baş etmek 🥲 Allah herkese yardım etsin
beyzaokanvebebek sefikaratasturan Ben gece 2 sabah 1 prilam ve 1 zoferle devam ettim kusa kusa çalışıyordum perişan oldum sureklı bulamıyordu. Zofer deneyın günde 1 tane ancak içebiliyorsunuz onu da. Suan 13 hafta 5 günün çok şükür azaldı Bıraz
Ygmr- beyzaokanvebebek moralinizi bozmak istemem ama aynı durumdaydım 33. Haftadayım hala devam ediyor zofer olmazsa gün içinde su bile içemiyorum yani demem o ki kendinizi şartlandırmayın daha büyük hayal kırıklığı yaşanıyor
aselesea sefikaratasturan bol su icmeye çalışın ben onu deniyorum prillam işe yaramadı su bile içsem çıkıyordu kraker leblebi de olmadı şu an tek çözüm suya limon sıkıp tüketmek bu şekilde hem su içebiliyorum hem bulantima iyi geliyor