Merhaba hanımlar 27+3 üm inanılmaz bel ağrım var 20 haftalarima girdiğinden beri hiç geçmedi gittikcede artiyo ne doğru düzgün yatabiliyorum nede yürüyebiliyorum benim gibi olan varmı aranızda her kontrole gittiğimde söylüyorum ama hiç bişey demiyolar.