bkb35 gunes111 ay yarın veya öbür gün olabilir ama siz yapın bugünden bence içeride 48 saat canlı kalabiliyor çünkü
bkb35 gunes111 sizin çatlama olmuş sanırım değerlendirin bence. Benim genelde 17.günde pik oluyor. Herkesin vücudu farklı işte. Test pozitif görünüyor
Byn1998 Ben sadece yumurtlama günlerini çatlama günü sonraki gün öyle değerlendirdim tuttu bence yumurtlama zamanı oldu 7 gün kala öğrendim spermler zaten 2 3 gün yaşıyor
bebegimle_ben Byn1998 yani o hafta kompe degerlendirdin bende ovulasyon test yapiyorum piki yakalayamadim ama ilkksimiz devam ediyor yapacak birsey yok insallah yakalarim ama gun ara gun ara birlikteligimiz hep oldu bu hafta arka arkaya olcak insallah ❤️
Ulkumom bebegimle_ben öncesinde çok denedim ama 1. Çocuğum hemen olmuştu 2. Çocuk olmadı doktorlara falan gittim ama denemeye devam demişti. Hiç beklemediğim bi anda 1 kere denediğimiz ayda oldu.