rabiauns38 İkinci hamileliğim ilki sezeryandi ondan kaynakli mi bilmiyorum karnim buyudu fakat iki parca halinde duruyor bu konuda ne dusunuyorsunuz kizlar .Kilomdan dolayi midir yoksa sezeryan olanlarda klasik mi bu durum?