Bende de aynısı olmuştu evde gebelik testi yaptım pozitif çıktı ondan sonra direkt hastaneye gidip kan vermiştim değerlerim iyiydi yanii ondan sonra bi kaç gün geçtikten sonra tekrar kan vermeye gittim değerlerimde yükselme olmuştu ve kadın doğuma randevu alıp doktora gittim herşey gayet iyi ilerliyordu şuan 8+1 gebeyim