18099 mihrissss Bende normalde hissediyordum az da olsa ama bugün hissetmedim hiç 22 haftalık benimde
Aleynaaaag mihrissss 23.haftaya girdiğimden beri bende az hissetmeye başladım çok garip ama bugün bebeği görmeye gittim ve durum iyiydi şükür
prs_99100 Bende 25 de öyle olmuştum gitmedim doktora sonradan söyledim, bi daha boşuna stres yapma hemen gel bakalım için rahat etsin demişti. Eğer sende eminsen gidip kontrol ettirip rahatlayabilirsin
ecem03mkn 23+5 günlüğüz hiç durmuyor ne gece ne gündüz ne sabah ne akşam uyuyamıyorum artık ve cok rahatsız ediyor bazen agri bile yapıyor cok vurunca kızlar normal mi bu kadar hareketli olması kız bebek 🤭🫠