Merhaba hanımle ben 2019 yılımda iki doz aşımı olmuştum bu gebeliğimde bir doz yeterli demişlerdi çok kararsız kaldım yapıp yapmamakla sağlık ocağı da aramadığı için oralı olmadım doktor ol deyince ve Şansa sağlık ocağında arayınca gitmek istedim fakat geç olduğu içim tereddüte girdiler aşı birimini ve kendi doktorumu aradım sakıncası yok dedi ama vicdan yaptım bir şey olmaz değil mi geç yapan oldu mı aşıyı