Gokturkmom_ Kubra001111 Özellikle meyveli olanlar🥰 bebişim benim 1 yaşında arada ara öğün gibi veriyorum anne sütü yada devam sütü ile yapılanlar var onlar daha lezzetli oluyor 🤤