llebruull insanlık var olduğundan beri doğum var şanslıyız ki tıbbın teknolojinin çok gelişmiş olduğu bir dönemde yaşıyoruz eskiçağda ortçağda da doğabilir ve doğum yapmak zorunda kalabilirdik, herkes doğum yapıyor korksanda korkmasanda bebek bir şekilde dünyaya gelecek çok özel ve güzel bir duygu bu duyguyu korku ve stresle gölgeleme bacım 💕