Ben 33+6yım bugün. Normalde 37ye kadar çalışacaktım ama bebek makat geliş düzelmezse doğum için 40ı beklemez doktor diye bu hafta son mu olsa diyorum. Bir de ay sonu hem çok yoğun olan bir yerdeyim hem de personel eksik bu sefer izinli 2 kişi var. Kendimi çok zorlamak da istemiyorum. Sizde durumlar ne?