39+1 denn bildiriyorum kızlar nişanım gelmiş hafif adet ağrısıyla uyandım lavaboya bi gittim nişanım gelmiş baya kanama şeklinde hafif kahverengiliydi. Su an adet agrısı gibi ara ara ağrıl var öğlen kontrolüm vardı o zaman gideceğim hastaneye sancılarım sıklaşsa hissederm baska bir sey olmaz herhalde dimi??