ilkiminannesi canım bariz belli bir pembe çizgi var iki ayrı marka denemişsin ikisinde de çıkmış yanılma payı yoktur emin ol için rahat olsun😍 koyulaşmaya da takılma ben de beşinci günden sonra her gün farklı bir Marka alıp yapmıştım istediğim gibi koyulaşdığında çok üzülmüştüm acaba kimyasal vs mi olacak diye ama öyle olmadı şükür ona takılma hiç ama bir daha test alırsan erken gebelik değilde normal kaset testlerden al onlar çok daha net ve hemen çıkarıyor insan daha bi seviniyor onlarda görünce 😂