Selam kızlar sezaryen sonrası süt hala inmedi, yavrum çok güzel emiyor hatta meme istiyor ama bende tık yok. Sağma makinemi getirdim onunla da çektiriyorum birkaç damla anca geliyor. Hoşaf bol su vs içiyorum devamlı emziriyorum. Sıcak kompres de yapıyorum. Dün kan şekeri sınırda çıktığı için mama takviyesi verdiler. Ne zaman süt gelir, başka ne yapabilirim. İlk çıkan koyu kıvamlı sütleri sağdık onları kaşıkla verdik ama gerisi bir tülü sökülmüyor