reyhan96 ben dün test yaptım ama negatif, kasıklardan ziyade benim de adet olacakmış gibi karnım ağrıyo ama bu ağrılara sağ özellikle iki tarafta da batma hissi gibi bir şey de oluyo bazen. Çoğunlukla alt karın. Bu sabah da aşırı ağrım oldu herhalde artık oldum dedim ama bişi yoktu regl tarihim yarın görünüyo takvimde ben bu ay ilk kez iğne+aşılama olmuştum. Adetim geçmeden de ikinci bi test yapmak istemedim. Acaba bu karın ağrısı da belirti olabilir mi?