bedistelekkk Kızlar yardım istiyorum akşam saat 11 gibi hastaneye gittim 1 cm açıklık ve sancı cıktı nst de ve ultrasonda özelde yapacağım için eve gitmek istediğimi söyledim eve geldikten 15 dk sonra kanla karısık kahverengi lekelerim oldu. Şuan da da 20 dk da bir sancım var ama çok şiddetli değil kasılmalarım çok kendi doktorumun oldgu hastaneye gitmelimiyim bu arada 2. Hamileliğim
Senassa Benimde ilk hamileliğim pek tecrübem yok ama, alttan muayene edildiysen ondan leke gelmiş olabilir , beni alttan muayene ettiklerinde eve geldiğimde leke fark ettim ama aşırı açık renk ve küçük tek seferlikti.
bedistelekkk Senassa yok canım kanla karısık geldi ama kahverengi leke devam ediyor bende anlamadım korkuyorum da 🫣