nurr19 zehrakns 11 de gittim yorum yaptı sadece 2 hafta sonra tekrar gelmemi söyledi ama galiba 20. Haftaya kadar öğrenmeyeceğim sonradan değişen o kadar çok kişi var ki
sennosew zehrakns 12 de %80 kız dediler, 16 da %100 erkek olarak söylendi. Geçen hafta detaylıya da girdim orda da netleşmiş oldu erkek olduğu. Yani erken tahminler de yanılmalar olabiliyor 🥹
beautiful_ penbe_karisi ayy şimdi ben 11+0 olunca bunu da görünce heyecanlandım Perşembe görüş günü söyler mi acaba 😂
penbe_karisi beautiful_ genelde erkekse organı oluşmuşsa söyler özele gidiyorsan yüksek ihtimalle söyler canimm🥰🥰
beautiful_ penbe_karisi burada özel hastane yok maalesef ben cinsiyeti öğrenene kadar birşeyler almadan nasıl durucam 😅🥹
burcu_burcu 14+5 de gittim cuma günü yüksek ihtimal kız dedi emin olmak için bu cuma tekrar gideceğim. Bir kızım vardı belki bir erkek kardeşi olur dedik ama hayırlı sağlıklı bir evlat olsun da 😌