Aysnurrr Hanımlar belimin ağrısından ölüyorum. Dr.tuna nın bi kremi vardı farmaside . Çok ağrım var diye eşim belime sürdü . Ama o an bakmak aklıma gelmedi. Sonradan internetten baktım hamileler emzirmeler kullanmasın yazıyor . Viks gibi bi kremdi ferahlık veriyor. Acaba bisey olur mu çok korktum şimdi. 4 aylık olduk
Atarlianne At kestaneli kremse bende migren var başıma kullanıyorum. Hamileler kullanabilir diye biliyorum..
Pdr Biberli jelini kullanıyorum. Boyun düzleşmesi var bazen aşırı ağrım oluyorbitkisel diye kullanıyorum,sonuçta kimyasallardan iyidir.
Mamiii20 Aysnurrr Ben hamileliğin başından beri kullanıyorum bişey olmadı 6 buçuk aylık hamileyim bitkisel içerikli olduğu için kullanıyorum
Zeynpatak Aysnurrr at kestaneli kremi ben bogazima surup yatmistim bikac gece bogazlarim sismisti bi etkisini gormedim ama belin olunca dikkat et derim yine de
Reyyan1310 Aysnurrr at kestaneli kremi ise ben kullanıyorum ilk zamanlar başım ağrıdığı zaman şimdide bacaklarıma sürüyorum çok ağrım olunca