Merhaba iyi geceler arkadaşlar cuma günü doktor kontrolümde son adet tarihime göre normal çıkan haftalık bu sefer 1 hafta önde çıktı doğum 26 Mart iken şuan 20 Mart gözüküyor bu durum çok tedirgin etti beni böyle bir şey yaşayan var mı acaba şuan 31+2 doktorumun söylediği uygulama da 30+1 🙏