Hanımlar 18+1 Haftamdayım 2. Gebelik ilkini kaybettim
Okadar bitkinim ki riskli gebelik yaşıyorum progestan kullanıyorum 32. Haftaya kadar devam edicem
Karnım bacaklarım başım belim boynum heryerim okadar ağrıyor ki uyku uyuyamıyorum uykusuzluktan mahvoldum artık çok bitkin düştüm ev işi yemekte yapmıyorum kardeşim yanımda o bakıyor evime bu ağrılarımın sebebini bilmiyorum napıcam bilmiyorum gerçekten 🥺 sizde. Böyle durumlar varmı 🤦🏻♀️