gulg6 parası olan versin de olmayıp kredi çeken hastane için borç yapanlar bana mantıksız geliyor.İlk doğumumda çalışıyordum özelde yaptım şimdi çalışmıyorum şehir hastanesinde yapacağım kısmetse,acıbademden bile daha büyük ve güzel odaları var boşuna pars vermeye gerek yok bence