Bsrahkn ayse erol a ben gittim ilk gebe kalmak istediğim de bana bır sürü test yaptı senın normal yollardan çocuğun olamaz dedı 1 ay sonra gebe kalmışım 29+3 deyım şuan.. O kadına hıc itibadım yok sevimsız ne kadar üzüldüm oyle dediğin de.yas 32idi o zaman gec kalma tüp bebek yap dedi doktor bıle söyledi işi ticarete dökmüşler anlayacagın