feyzanurbyk Arkadaşlar bu hastanede yakın zamanda doğum yapmış kişilerin yorumlarını merak ediyorum hangi doktordan memnun kaldınız ya da kalmadınız, ebe ve hemşirelerin tutumu nasıldı fiyat olarak en son ne kadardı?
semap_13 feyzanurbyk bende doğumu burda düşünüyorum da bakalım artık doğum ücreti ne kadar acaba zam geldi mi
handan3958 feyzanurbyk Canm 5 sene önce 2. Çocuğumu orada doğum yapmıştım ve memnun kalmıştım olumsuz birşeyini görmedim
feyzanurbyk handan3958 çok sevindim adınıza Rabbim bizleri de iyi insanlarla karşılaştırsın stresli bir süreç
semap_13 feyzanurbyk evet 2025 in Kasım ayı gibi fiyat aldım normal doğum 20 sezeryan 22 demişti ama yeni yıl fiyatları ne kadar bir bilgim yok
handan3958 feyzanurbyk Aminnn aminnn kesinlikle öyle canm bnde şimdi 3. Gebeyim az kaldı inşallah iyi doktor ve ebelerde kolayca doğururuz 🤲🏻❣️
buketnurkupoglu feyzanurbyk bende çok merak ediyorum bilgi verebilirseniz çok memnun olurum. Önereceğiniz doktor var mıdır ?