elif_4510 Kızlar 8 haftalık hamileyim sol böbrek ağrım var gelip giden normal mi birde sarı ve şeffaf akıntım oluyor
Elisa0110 elif_4510 az su içiyorsunuz sanırım. Sarı akıntı da enfeksiyon işareti en kısa zamanda gidip sağlık ocağına idrar tahlili verin
elif_4510 Elisa0110 idrar tahlili verdim hafif bir enfeksiyon çıktı su içtiğim zaman böbrek ağrım hafifliyor ağrım bir haftadır var fitil de verdi kullanamadım doktor sorun değil dedi