ay kızlar benim son adet tarihim 16 aralık
beklenen adet gününden 1 gün önce betahcg 220 sonrasında 2 gün arayla değerlerim 420 899 2356 en son 2356 çıktığında ultrasonda minicik ufacık göründü gibi doktor 2 gün sonra tekrar gel dedi yarın gidicem ama ufak bi korku var içimde artışlar nasıl bilmiyorum ama keseyi net olarak ne zaman görürüz bu değer zaten görmek için yüksek değil mi doktor ilk başta henüz yok dedi ama sonra ufacık gördü dur bak şurada dedi gösterdi ama minicikti yarın görür müyüm acaba