sevdaozz Kızlar 34+5 olduk . Son zamanlarda bu durum daha da arttı. Uykum varda bile uyuyamıyorum bu durumdan. Mide yanması zaten cabası bir de bununla uğraşıyorum. Sizde de böyle mi ?
Semanur_AkMo sevdaozz ben de baştan beri çekiyorum 32 oldum magnezyum kullanmıyor musunuz bol su için soda ve mutlaka magnezyum ben gece yatarken içiyorum baktım devam ediyo bi daha içiyorum🤣
aslhnkrts9 sevdaozz hamileyken bende çok sorun yaşadım huzursuz bacak için ayaklarıma ten çorap baglıyıdum çok sıkı olmamak şartıyla o hafifletiyodu
nursenasu27 sevdaozz mide yanması için üç farklı şurubun dahi faydasını görmeyip iki buçuk aydır şiddetli yaşayan biri olarak söylüyorum lansor mide koruyucu ilaç birebir ya ondan başkasının etkisini görmedim ben daha. Hem sol bacakta iltihaplı romatizma hem sağ bacakta sakroiliak eklem romatizması şiddetli ayak bacak şişmesi ellerimi kapatamama kabızlık uykusuzluk her gün klasik sabah 5 den uyuyamama biraz yürüyünce adım atmakta zorlanma ayağımı çekerecek yürüme vs bi çok şey maalesef bunada çok şükür Rabbim beterinden çaresiz olandan esirgesin inşallah
nurhatuntilbe Bende 34+5 teyim. Aynı sorun bir iki haftadır bende de var. Uykusuzluk ve bu dengesizlik beni çok yordu 😓
gamzw Bende sol bacağımda ki ağrıdan uyuyamiyorum uyusam uykudan uyandırıyo öyle bir agriydi doktora gidince söyledim magnezyum verdi şu an eskisi gibi değil hafifledi uyumadan önce duş almakta iyi geliyor
Sahra1221 sevdaozz beni de çok zorluyor uykumu kaçırıyordu. Magnezyum+1 sade soda ile rahatlıyorum. Magnezyum ocean 3 lü kombinasyon kullanıyorum. İkisini deneyin arada muz da yiyorum.
sevdaozz Kızlar valla ne denersem deniyim durum aynı. Ayağıma çorap bağladım , soğuk zemine bastım , magnezyum aldım ama yok nafile. Katlancaz mecbur