Merhaba kızlar. Başlıkta ki gibi anne olmak istiyorum bir kaybım var çok üzgünüm ve o günden neri buruk içim şuan bile ağlaya ağlaya yazıyorum düşük üzerinden 1 yıl geçti ama eşim baba olmak istemiyor. Tanıdığım herkes anne baba oluyor görünce üzülüyorum, bizim neyimiz eksik diyorum iki yıldır evliyiz denemek dahil istemiyor dikkat ediyor, beni de anlamıyor anne olacakken 11 haftalık toprağa verdim onu, çok mutsuzum okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.