Ozy 38+3 Haftalik Hamileyim ve bugün bütün gün ayaga kalkdigimda yürüdügümde alta dogru bi baski agri hissediyorum kasilmalarimda var ama düzenli degil . Bugün bürün gün evde koltukdan kalkamadim sadece tualete ve yemek yemek icin kalkabildim sizce normalmi hastaneyi aramalimiyim.
Ebratc Ozy hazırlık kasılmaları başlamış , baskının sebebi ise başını aşağı yerleştirmiştir , hastane aranacak durum yok kasılmalar düzenli değil ise , sağlıkla doğurun🤗
Sibelemre Ozy bende 38.3 benimde öyle hareketlerde azalma oldu be alt tarafa baskı yapiyo yürürken bi ağırlık oluyo gibi bende anlamadim ki neden acaba
Ozy Sibelemre Ebratc kasilmalar her yarim saat 10-20 dakikada bir oluyor bi tarafa toplaniyor ve hafif adet sancilarim oluyo son günler bolbol yürüYün diyolar onu nasil yapiyolar ya ben ayakda kalamiyorum 5 dk ayakda kalsam cok kötü kasilma oluyor
Merve0115 Ben 37+3üm bende de vardı o ağrılar. Doktorum bol bol yürü merdiven in çık dedi. Merdiven inip çıkmayı yapamıyorum ama günde 10 bin adım yürümeye başladım. Akşam üzeri Stadyuma gidip yürüyüşümü yapıp dönüyorum. İnşallah normal doğuma faydası olur🤲
Merve0115 Ozy bana da geçen haftalarda oluyordu uzun süre hareketsiz kaldığımızdan mıdır acaba😅 yürüyünce hamlamış olabiliriz ama tavsiyem yürüdükçe açılıyorsunuz
Yenigelin5206 30+2 Haftalık hamıleyım bugun aynıları banada oldu doktorumu aradım gel dedi nts bakarız dedi yarın gıdıcem