Kizlar toki tarafindaki yeni hastanede normal dogum yapan var mi sizden yada herhangu bi yakininizdan? . Doktorum cok ovdu odalar tek kisilik falan dedi ama hic guvenemiyorum ebeler nasildir hiç bilmiyorum . Aranizda orada doğum yapan varsa yada tanidigi dogum yapmis olann lutfen bilgilendirebilir mi