Busranur_mnts handan3958 byzkhn kolaylıkla gelsin csnım ben de 36 olucam 1 gün sonra bu günlerde hareketleri azaldı gibi ya hareket var ama daha hafif hissediyorum çarşamba muayenem var doktora da sorucam da dün sabah çok iyidi baya gerindi falan sonrasında pek belirgin hareket etmedi sende de oluyo muydu öyle plesantam da önde bu arada
sarslannn AdaKaranfili bende 6.2 deyim ama karnım hemen çıktı sizin de öyle mi yoksa ben ikiz mi doğurucam 🥲
alpinannesii44 bsrelif Bende 13+6 yakınız sizle benim 2. gebelik sizin ilkmi ilkinde aşırı bulantım vardı çok aşırı zayıflamıştım bundada bulantım oldu ama ilki gibi değildi
alpinannesii44 bsrelif Benim 6 aya yakın sürmüştü ilk gebeliğimde 58 kilo ile hamile kalıp 61 le doğum yaptım ilacı akşam yatmadan 2 içiyordum sabah bir tık iyi geliyordu
arifeay Selamün aleyküm arkadaşlar Allah yar ve yardımcımız olsun hepimizin ben 6+3 günlüğüm bebeğim hala gözükmedi boş gebelik olabilir dedi doktor çok üzülüyorum aranızda böyle olanlar varmı bebeğinizi kaçıncı haftata gördünüz
Busranur_mnts arifeay ben 6+2de sadece kese gördüm 18mmdi 7 haftada embriyo gördüm kalp atışını dinlemeye 9. Haftada gittim
kbr0207 arifeay aynı hafdayiz daha gözükmez anca 7 8 haftada doktor dedi kalp atışı için 8 haftada gel dedi bana
krktumran arifeay benimde 6+5 henüz bizde dinlemedik 2 hafta sonra gel demişti bakalım sabırlı olalım nasip☺️