Mizgin2020 kolaylıkla gelsin csnım ben de 36 olucam 1 gün sonra bu günlerde hareketleri azaldı gibi ya hareket var ama daha hafif hissediyorum çarşamba muayenem var doktora da sorucam da dün sabah çok iyidi baya gerindi falan sonrasında pek belirgin hareket etmedi sende de oluyo muydu öyle plesantam da önde bu arada