zulemaa Canım çatlama sanırım biraz da genetik ile alakalı ama başından beri bio-oil kullandım boşuna kullandım resmen göbekten ve popodan çatlaklarım oluştu kırmızı olanı kullanmıştım ve içeriğinde renitol varmış. Lierac kullanmaya başladım şimdi , keşke başından kullansaydım