Merhaba. Yanlış anlamazsanız tüp bebek aşılamaya göre çok daha garanti diye biliyorum çünkü çocuk düşündüğümüz için ve biraz fazla beklediğimiz için gittiğimiz bir doktor direkt tüp bebek ve aşılama karşılaştırması yapmıştı. O an dediği önerileri daha ince düşünmediğimiz için ciddiye almamıştım ama yinede aşılamaya %15 tutar tüp bebek %85 tutar demişti. Sonucunuz inşallah pozitif olur ama yinede olumsuz bir sonuç alırsanız psikolojik olarak daha çok yıpranmamak adına ve ihtimali daha yüksek olduğu için ve en önemlisi sizde isterseniz tüp bebek düşünebilirsiniz🥹🙏🏻🌸