ZeynepWolke evet ilk 4 ay ben de çok çektim. Doktor probiyotik tablet vermişti o bile fayda etmemişti her bünyeye iyi gelen şey faeklı biraz da siz deneye deneye kendiniz bulmanız gerekicek. Mesela kayısı incir komposto bunlar da çare olmamıştı bana. Sonra siyah kuru erik gördüm aldım. Kayısı ve diğer kuru meyvelere göre daha yağlı bi yapısı var gece yatmadan önce 2-3 tane yiyip au içip yatın sabaha etkisini görürsünüz tavsiye ederim. Migroslarda falan da paketli peymanın falan oluyor, mutlaka bulursunuz. Şimdi 5 ayı devirdik ondan sonra düzeldi benim kabızlık. Umarım sizin de en yakın zamanda geçer..